reklama

Fuj!

Včera v noci som chcel písať o tom, ako ma dokážu vytočiť ľudia, ktorí si nedokážu vážiť to, čo majú, čo pre nich iní robia a pri nepredpokladanej zmene situácie dokážu prezliecť kabát a tváriť sa, že sa nič nestalo a dištancovať sa od svojich tvrdení tak, ako čert od svätenej vody. Keby to aspoň nerobili tak okato... alebo keby sa aspoň dala vymazať facebooková minulosť z predošlého dňa. Keby som nebol nútený písať tak všeobecne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Keby, keby, keby... Zmohla ma však únava a nakoniec som od toho upustil. Teraz by som však kľudne nezažmúril oka, ak by som nedostal na tieto riadky to, čo mi práve behá po mojich šedých bunkách.

Nikdy som nebol fanúšikom reality show a nikdy som nesympatizoval s tuposťou drvivej väčšiny ľudí na Slovensku. Každý sleduje to, čo mu je blízke a takmer každý občan si jednoducho potrebuje dokázať, že je niekto horší ako on. No na toto všetko som si zvykol, nech už je to spôsobuje dezinformovanosť, nevedomosť alebo čokoľvek iné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dokonca sa vďaka tomu čo študujem celkom bavím a vlastne by som im mal byť vďačný za každodenný dostatočný počet vhodných objektov na výskum. Ale aby som prešiel k tomu, čo ma na tom znepokojuje.

Fakt, že reality show sú mašinériami na peniaze a ničia socializáciu maloletých jedincov je snáď každému rozumnému človeku jasné. Ale je to zdravé ?

A vlastne sa pýtam :

Majú televízne stanice právo obliekať malé dievčatá ako prostitútky a vrhnúť ich do sveta „smotánky a slávy“ v takom veku ?

Majú právo ukazovať tehotnú ženu ako požíva alkoholické látky ?

Majú právo ukazovať kravu, ktorá je vďaka "súťažiacim" vychudnutá na kosť ?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Majú právo týrať zvieratá ?

Majú právo dávať ľuďom takéto pseudoidoly a príklady ?

A pritom sa s bulvárom v náručí čudujeme tomu, že letec kráľovskej letky za hranicami zomrie a show pokračuje... že na Slovensku by sa niečo také nestalo... že o peniaze sa nám nejedná..

Ján Moravčík

Ján Moravčík

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pracujúci študent a nekonečný bádateľ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu